Prova gratis Begär offert Kontakta mig
29november
Customer Success Manager - tillsatt
1 st position i Stockholm.

Om rollen

Som Customer Success Manager hjälper du våra kunder att komma igång med vår molnbaserade plattform för sårbarhetsanalyser. Ditt fokus ligger på att ge kunden en grym upplevelse genom engagemang, en hög servicenivå, god social förmåga och noggrannhet. Du kommer arbeta med ett stort antal kunder, så det är viktigt att du kan hålla många bollar i luften samtidigt, är stresstålig och strukturerad.

Du arbetar tätt tillsammans med övriga i vårt tekniska team, inte minst våra utvecklare. För våra säljare är du en mycket viktig resurs. Din insats hjälper säljarna att göra affärer med våra kunder. Kort och gott din insats är viktig och avgörande för vår framgång.

Erfarenhet & kompetens

Vi ser gärna att du har erfarenhet från att hjälpa kunder igång med IT-produkter/mjukvara/SaaS och har supporterat tekniska lösningar. Du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, på både svenska och engelska.

Utvecklingsmöjligheter

För högpresterande och långsiktiga medarbetare erbjuder vi möjlighet till delägarskap genom optionsprogram. Därför ser vi gärna att du har ett entreprenörshjärta och trivs i ett mindre, hårt arbetade företag med stora ambitioner. Vartefter organisationen växer utvecklas din roll. Dina möjligheter att växa med företaget är obegränsade.

Villkor

Rollen är heltid med anställning omgående. Kontoret ligger på Sveavägen 33 i Stockholm.

Ansökan

Skicka in CV och personligt brev till:
Stefan Thelberg, CEO
stefan.thelberg@holmsecurity.com
0739-99 33 12